به‌طور خیالی زندگی یک مرد عصر سنگ از طبقه کارگر را در کنار همسایه، بهترین دوستش و خانواده هایشان به تماشا می‌نشستیم. محور داستان ماجراهای زندگی خانواده "فلینستون" بود. تمام مشخصات و حوادث زندگی آنها شبیه به اتفاقات جامعه معاصر بود،ولی ابزارها،محیط و ساختمان‌‌ها با الهام از زندگی انسان‌های اولیه ترسیم شده بود؛همچنین نیروی محرکه بسیاری از ابزارهای مدرنی مثل اتومبیل،ماشین لباسشویی و حتی تجهیزات صنعتی امروزی،حیوانات عصر حجر بودند.
کد خبر: ۱۴۰۶۳۰۷
نویسنده مریم فلاح

"فرد"، شخصیت اصلی کارتون،رئیس قبیله بود.خیلی زود عصبانی می‌شد،اما شوهر و پدر دوست داشتنی بود."ویلما"،همسر فرد که عاشق پول خرج کردن بود، با هوش تر و زرنگ تر از شوهرش نشان می‌داد،"سنگریزه"هم دختر نوزاد فرد و ویلما بود؛ "دینو" را یادتان هست؟ حیوانی شبیه به دایناسور که پارس می‌کرد و رفتارش مانند سگ‌‌ها بود. یک بچه گربه ای هم داشتند که حیوان خانگی ویلما بود ومعمولا توسط فرد به خارج از خانه پرتاپ می‌شد،"بارنی قلوه سنگ" هم بهترین دوست فرد و همسایه او بود، اگر چه اغلب نسبت به هم دشمنی داشتند.
کارتون "عصر حجر"، (به انگلیسی: The Flintstones) که توسط شرکت هانا-باربرا تولید شده‌است، اولین بار طی سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۶ در ای‌بی‌سی پخش شد. در ایران اولین بار در دهه ۵۰ شمسی این کارتون به تلویزیون مان آمد. سال 1390 این کارتون قدیمی به سفارش شبکه نمایش خانگی و به مدیریت محمود قنبری مجددا دوبله شد.

تعداد بازدید : 22
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها